BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Tuesday, 10 April 2012

tembikai

assalamualaikum :)


mama cerita kan . masa kecik2 aku suka sangat makan tembikai . mama cakap dulu time puase mama beli tembikai sepotong mcm ni la . mama cakap aku makan sorang . sampai comot2 . heheheh . aku dapat bayangkan muka aku comot gler time ni , hehehe . tapi sekarang aku tak de la suka sgt tembikai . tapi ok la :)

haa cm ni la kot . hahaha

macam ni kot dulu kalau dapat tembikai 

naseb baek tak jadi gini ;p

agak2 ada tak comot cam ni .
aku ase lagi teruk kot ;p

nyummyy :)

wah2 sonok muke dpt tembikai ;p

jangan kacau ! aku punyer :)

amboii ternganga mulut ! hahaha

sape ambek ! aku nangis kuwat2 ;p

ok puas hati aku dapat ni !!

mekasih mama , papa sbb dah jage kila ! i love both of u so muchh !! :)

0 comments: