BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Wednesday, 28 March 2012

selamat tinggal kenangan ! !

assalamualaikum

hari ni . aku rasa , aku tak sangka aku dah buat sume ni . korang ingat senang ke nak buat . lama aku kumpul segala kekuatan untuk aku lakukan semua ni . n now . everythng was done . aku dah tak sanggup dihina lagi . di caci . di kata . sekarang aku nak buktikan yang aku tak hidup dalam kenangan dulu2 . aku tak gila2 kenangan dulu . aku still ada maruah . memang aku akan menyesal sikit buat benda ni . sebab dah tak kan ada satu kenangan pon kat aku . tapi aku yakin . ALLAH tahu apa yang aku rasa selama ni . bohong la tak sayang kenangan kita . tapi kalau dah dihina . di bahan . sapa yang tahan . macam la aku ni terhegeh2 sangat . terima kasih sangat2 kat sape yang selama ni dah bahan aku . dah hina aku . memang aku tak dapat balas . tapi Allah maha berkuasa . tak kan ada maaf untuk korang yang kt luar sana yang dah hina aku !!!

SELAMAT TINGGAL KENANGAN

1st of all . aku dah delete sume gambar2 n file yang berkaitan dalam lappy aku . n aku dah kosongkan recycle bin aku . selamat tinggal kenangan . terima kasih sebab pernah bahagiakan aku . terima kasih sebab ajar aku erti ketabahan . erti kekuatan . erti menghargai , erti kesabaran . erti kejujuran , erti kesetiaan . erti persahabatan ! terima kasih atas segalanya . . .



tak cukup dengan tu . aku ade hard copy . so aku bakar pagi ni . puas aku tahan air mata aku masa aku buat benda ni . alhamdulillah aku berjaye . tapi air mata aku jatuh jugak saat aku buat entry ni . sebak . terkilan . aku kena jugak buat semua ni . supaya orang tak hina aku lagi . supaya sume orang tahu aku pon ada maruah diri !


ready untuk dibakar :')

preparation untuk dibakar .

 pack digi aku dulu . bye ~

 start dah :')

hancor lagi hati aku berbanding semua yang hancor ni :')

panas fon aku snap sume ni .
pape pon thanks knangan :)

hum . just say good bye !! 

good bye sweet moment !
album tu tak la bakar . sayang kot . kih3

good bye everything !
thanks coz dah ajar aku segala erti persahabatan n kasih sayang
semoga aku tak menyimpan dendam atas apa yang pernah terjadi dalam hidup aku
aku kena buat semua ni . aku ada alasan aku yang tersendiri 
aku buat bukan ikut nafsu amarah
lama dah aku fikir aku nak buat sume ni
alhamdulillah . dengan izin Allah . semuanya selesai
semoga berbahagia wahai segala kenangan
n aku pon . semoga aku jumpa dengan kenangan yang ikhlas dengan diri aku
n hummmmmm . juz say good bye n be happy shyakilla
aku kan kuat !! kawan2 kan ade . famly pon ada !
so good bye ~
maaf buat semua ni . huhu

5 comments:

Anonymous said...

banyakkan b'sabar.jangan bersedih.Allah sentiasa bersamamu.biarlah hina dimata manusia.tapi jangan hina dimata ALLAH

NuRuL ShYaKiLLa said...

insyaAllah . mekasih :)

nabila yoo rin said...

bia betul!
gud job dear..
anda akan dapat yang lebih baik dari itu!
Allah ada disisimu syg!

Anonymous said...

Bia betul kau kila!!terbaek la.jgn sdeh2 lg .Allah sentiase bersama mu kila

NuRuL ShYaKiLLa said...

bella . napa tak caye ker aku wat . humm tapi dah wt pon , huhu . takpelah . sume yang jadi ada khimah nye . sumenye dah berakhir . n aku tak kan patah balik . thnks sygs