BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday, 4 March 2012

BeLoG ShYakiLLa RaZaK

assalamualaikum . . .

 ni adaptasi dari blog lama aku . blog lama aku tu dah pon selamat ak delete sebentar tadi . ngee . kali ni ase nk wat blog yang betol2 . untuk dikongsi bersama2 . yela sebab dulu blog ak 2 hanya orang tertentu je leyh tgok . so mcm tak best je kan . so kite delete la blog tu . so this my new blog . harap  rakan2 leyh bagi tunjuk ajar kt aku nih . insyaAllah pengisian blog ni dpt dikongsi bersama2 rakan semua . tiada perngisian yang akan mengaibkan mana2 pihak . insyaAllah . nk bagi intro kew ? mcm xpayah je kan . tapi xpela , kite intro sikit . nama aku nurul shyakilla binti abdul razak . sape2 ase xberkenan ngn blog aku boley lah bla awal2 yep ^^, opps terkasar sudehh . emm tak tahu lak nak tulis mende . lets see owner BeLoG ShYakiLLa RaZaK :)
ambe mmg xcomey ponn ! hehe .


salam perkenalan n sila beri tunjuk ajar kat aku okeyh . peacee no war . always make ur self happy yup :)

2 comments:

nabila yoo rin said...

amboi die tomey la tu..hihihi

NuRuL ShYaKiLLa said...

dop tomey pon . awak lagi comey yunk oit ;p