BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Saturday, 10 March 2012

perkahwinan yang aku idamkan ^_^

salam

haish nak final . tp ak xley r study . sem ni ak lngsung xde smngt . ak ase mcm xmo blaja dah . nak kahwin ase . ahaha . men2 jew . penangan citer vanila coklat la ni . hihi . meh la nk cter sal perkahwinan yang aku idamkan

1 . aku nak kahwin mcm ni . . :)

perghh !! aku nak kahwin ngn askar .
tapi aku xmau cikai2 nye .
ak nk kapten ke . tp ade ke yg mude2 n ensem2 .
hahaha , harapan ;p
 leyh kawen lalu bawah pedang 
smart seyhh ! hehehe

2 . aku nakkk . . . 
aku nak kawen ngn tokey kopok lekor !!
hahha , tp aku xmo yang tue cm kt atas tu ! 
hahaha , aku nk yg hensem n mude ,
ade x , hahah
xde la , aku suke mkn kopok .
so aku nk kwen ngn tokey kepok ,
hehehhe

3. nextt :)

aku nk kwen ngn photographer !!
hahah 
setiap saat manis kami bersama
dye leyh tngkp gmbar aku !
sbb aku mmg gler bgmbar 
hahahah
aceceh angan2 tinggi :P

TAPI !!!!
 tak salah nak yang mcm kat atas tu
tp yang penting aku nak yg dapat bimbing aku ke jalan ALLAH
yang ada agamanya .
xensem xpe . leyh ttp lampu ! hahah
ayat ustaz azhar idrus ! org yg pling ak minat ;p


tapi ni sume juz selingan n untuk hiburkan hati aku nih . haha , ak xkeysah sape suami aku nanti . ak terima seadanya . sebab dye takdir aku . tp lau boleyh ak nk yg dpt trme buruk baek aku . yang xkate aku blakang2 , opsss ! hahaha . yang penting dye dpt syg famly aku mcm dye syg fmly dye . yg dapat bimbing aku kejalan yg lurus , yang leyh sabar ngn perangai aku yg degil , keras pale , kuat merajuk , kuat marah . n dpt syg anak2   kami nnt . hehe . dah2 , ni berangan jew ni !! lupakannn ~~ 

0 comments: