BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Wednesday, 7 March 2012

kila bangga ada ayah macam papa ! kila tak malu pon !

salam .


hari ni aku nak cerita pasal papa . hum . cerita nya bermula begini . aku dah wat eksiden kereta papa . so papa antar service . kete myvi abg bawak g keja . so malam ni papa n mama hantar aku naek lori mcm gmbar kt atas tu . sampai je kolej aku . ada la sekumpulan orang ni gelak2 . aku ni tak la perasan sgt . tiba2 papa tanya mcm ni kat aku . 'KAKAK , KAK MALU KE NAIK LORI PAPA NI . TU TENGOK SEMUA ORANG GELAKKAN' . ya Allah . tak pernah terdetik dalam hati aku , aku malu dengan apa yang papa ada , malah aku bersyukur . dulu famly ak susah sgt . cuma aku tak pernah cerita kt sapa2 . cuma skrng sumenya dah stabil . ak pon pernah merasa susah . ak bukan nya hidup terus2 rasa senang . aku pon penah kena ejek kecik2 dulu . tapi aku tak pernah nak rasa malu . aku faham perasaan papa . papa nak yang terbaek untuk anak2 dia . tapi aku betul2 tak rasa malu pon . malah aku bangga ada ayah macam papa . kerja siang malam susah2 . papa jangan la fikir kila malu . bia la apa orang nak cakap ! tp tak pernah pon kila malu ada ayah macam papa . humm . kila sdeyh la mcm ni . humm . kila bangga taw ada ayah macam papa .dulu kat sekolah sume orang kenal kila pon sebab papa . kami adik beradik tak malu pa . papa jangan risau . kila . adik . boy . sayang mama ngn papa . kila sayang family kite ! kila bangga jadi anak papa ! 

my everything ! my life ! my love !
sayang sangat2 :'(

0 comments: