BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday, 4 March 2012

trust , kepercayaan !!

salam .

entry kali ni tak ade kena mngena dengan yang hidup mahu pon yang mati . tapi macam ada kne mngena . sbb baru dgr ade org dalam radio ni kne tipuu . dengar radio malam2 ni mcm2 hal leyh dgr , luahan perasaan orang lain . ada yang kelakar tu kelakar sangat , lau yang sedih tu sedih sangat . sampai aku lak rasa nak nangis . hahaha
i dun trust you anymore . i dun want to accept u in my life :)
TAK MENYESAL HILANG KAU . TAPI MENYESAL KENAL KAU
**tiba2 je . amek petikan dari luahan rasa dalam radio nuhh .
 marah sungguh orang tu . tapi mmg kesian pon kat dye :(

sekarang dah kul 3. 46 pagi . pagi2 ni ak nak shared pasal kepercayaan . jangan kita terlalu percayakan seseorang tu sebab dye akan jadi orang yang tak boleh dipercayai . pepatah dari mane tah aku copy . so lau tak boley percayakan orang lain . kita nak letakkan kepercayaan kita pada sape ? senang je wahai rakan2 ku , kita letakkan kepercayaan tu pada diri kita sendiri . zaman sekarang ni laen sket . rambut sama hitam . hati lain2 . kalau cakap sal kepercayaan mesti ade pasal penipuaan . nak tnya lah kan . sape pernah kena tipuu ! sape2 pon penah kne tipu . tak kiralah dari ahli keluarga ke . kawan2 ke . orang yg kita sayang ke . pe perasaan bila kena tipu . sakit hati ke gembira ? pandai2 lah kawan fikir2 kan ye . tapi kan ape perasaan kawan2 kalau orang yang menipu kita tu tak tahu yang kita dah tahu yang dye tipu kita . aduii berbelit sungguh . haha . tu laa . susah nak percaya orang ni . percaya diri sendiri sudah lah kan . bagi kawan2 yg penah kena tipu tu . cakap mcm ni je lah ea ....

wahai encik blablabla
kita tak jumpa kat dunia tak pa 
mari kita berjumpa di akhirat pulak 
heheheh


so jangan nak frust sgt la bler kne tipu . bawak2 bersabar la ea . ingat Allah tu maha adil . setiap perbuatan manusia ada balasan walaupon sekecil zahrah . n macam tu jugak bila kepercayaan yang kita bagi dikhianati . tapi orang cakap . kemaafan tu sangat bernilai . tapi orang yang tak makan saman ni boleyh ke diberi kemaafan . so fikir2 lah wahai dunia yang fana . hum demam2 mcm ni byk pulak idea yang terlintas kt pale otak ni . konon nak simpan . hampehh . . . so berhati2 lah apabila memberi kepercayaan :)

0 comments: