BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday, 4 March 2012

bila diri digelar perempuan !

assalamualaikum .

1st entry . tibe ase nk update nih . jadi  perempuan ni xla senang . xla susah . tapi kite kenelah beringat2 sikit .
so.... bila diri digelar perempuan . .


wanita . .
kenalah jaga adap sopan .
kalau bercakap xley kasaq2
tapi betul ke ? ak rilex je kasaq 
ngeh3 . senang cakap kne lah bersopan santun . .

wanita . . 
kena jaga pemakaian anda .
jangan bagi lelaki terbeliak mata nohh :)

wanita . .
kenalah pandai masak
org2 tua cakap lau tak pandai masak tak ley kawen
betui ka ?? so kena belajar dari sekarang !
ngeee ~~

wanita . .
kenalah ada jiwa kental !
kne jadi seorg yang kuat
tak keysah la dpt ujian mcm mane pown
so gulz , u have 2 be strong dear !

wanita . .
kena pandai kemas umah .
tak tahu la sbb apa .
sbb orang2 tua cakap ..
lau tak pandai mngemas tu bkn perempuan namanya
tapi ak takde la pandai sgt kemas umah~~

wanita . .
jangan menitiskan air mata 
hanya kerana lelaki yg belum sah mnjdi suami anda .
sebab kalau menitis terlebih sangat . .
kamu akan menyesal .
**fikir sendiri la sbb nye nape

wanita . .
bersiap sedialah menjaga keluarga anda suatu hari nanti
lagi2 bila dh mendirikan umah tanga 
**tiba2 je , , xde idea . haha


banyaknye nak update . hahaha . simpan lu la . rlex2 . karang tak de idea lak . so ta mo post bnyak2 :)

0 comments: